Pokazil se Vám výrobek, který jste zakoupili na www.mixxer-medical.cz?
Víme, že toto je ta méně příjemná část užívání vašeho přístroje, a proto jsme pro Vás připravili tuto stránku, na které naleznete veškeré informace pro co nejrychlejší vyřešení Vaší reklamace.
3. krok - Řešení a ukončení Vaší reklamace
Podle zákona má servis pro posouzení a opravu výrobku 30 kalendářních dnů. V této lhůtě Vám výrobek zdarma, v rámci záruční opravy, opraví nebo vystaví návrh na dobropis (v případě neopravitelnosti výrobku). V tomto případě nám prosím originál návrhu na dobropis zašlete na naše reklamační oddělení, které Vám obratem navrhne řešení.
4. krok - Řešení Vaší reklamace, pokud se ve výběru nenachází Vámi požadovaná značka/výrobce
V tomto případě upřednostňujete řešení Vaší reklamace prostřednictvím prodejce. Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
1. Vyplňte formulář, kde uvedete:
-typ výrobku
-název výrobku
-číslo prodejního dokladu
-popis závady
2. Budeme Vás neprodleně informovat o přijetí vyplněného formuláře.
3. Pošlete zboží na určenou adresu spolu s popisem závady, záručním listem (je-li povinen) a dokladem o koupi. Při zasílání zboží prosím dbejte na správné zabalení zboží a použijte tlumící materiál nebo správné výplně, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.
Při uplatňování reklamace platí ustanovení Obchodních podmínek a reklamačního řádu.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
Zpět na Zákaznické centrum.