S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

» Postup při reklamaci
Postup při reklamaci

Pokazil se Vám výrobek, který jste zakoupili na www.mixxer-medical.cz?

Víme, že toto je ta méně příjemná část užívání vašeho přístroje, a proto jsme pro Vás připravili tuto stránku, na které naleznete veškeré informace pro co nejrychlejší vyřešení Vaší reklamace.

1. krok - Najděte si autorizované servisní středisko ve Vašem okolí:
Seznam servisů naleznete ZDE.

3. krok - Řešení a ukončení Vaší reklamace

Podle zákona má servis pro posouzení a opravu výrobku 30 kalendářních dnů. V této lhůtě Vám výrobek zdarma, v rámci záruční opravy, opraví nebo vystaví návrh na dobropis (v případě neopravitelnosti výrobku). V tomto případě nám prosím originál návrhu na dobropis zašlete na naše reklamační oddělení, které Vám obratem navrhne řešení.

4. krok - Řešení Vaší reklamace, pokud se ve výběru nenachází Vámi požadovaná značka/výrobce

V tomto případě upřednostňujete řešení Vaší reklamace prostřednictvím prodejce. Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:

1. Vyplňte formulář, kde uvedete:

-typ výrobku

-název výrobku

-číslo prodejního dokladu

-popis závady

2. Budeme Vás neprodleně informovat o přijetí vyplněného formuláře.

3. Pošlete zboží na určenou adresu spolu s popisem závady, záručním listem (je-li povinen) a dokladem o koupi. Při zasílání zboží prosím dbejte na správné zabalení zboží a použijte tlumící materiál nebo správné výplně, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Při uplatňování reklamace platí ustanovení Obchodních podmínek a reklamačního řádu.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienokreklamačného poriadku.

Zpět na Zákaznické centrum.

ZDRhYTA