S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

» Reklamační řád
Reklamační řád

1. Obecná ustanovení a vymezení pojmů

-Tento reklamační řád byl zpracován podle Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

-„Prodávající“ je obchodní společnost Mixxer Medical s.r.o. "prodávající").

-„Kupující“ je:

spotřebitel (osoba, která nakupuje zboží pro osobní potřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti) a

fyzická a/nebo právnická osoba – podnikatel, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.

-Fyzické a právnické osoby – podnikatelé berou na vědomí, že podmínky záruky (zejména záruční doba) mohou být odlišné od podmínek záruky pro spotřebitele a vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím – podnikatelem jsou upraveny Obchodním zákoníkem.

2. Záruční podmínky

-Pokud Zboží vykazuje zjevné vady, t.j. zejména je-li Zboží Kupujícímu prodáno v poškozeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle zvolení Kupujícího.

-V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svoji oprávněnou Reklamaci.

-Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, trvá tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

V případě, že je reklamované zboží doručeno poštou nebo kurýrem, (viz. kontakty) odpovědná osoba toto zboží převezme, zkontroluje zásilku, dokumentaci (fakturu, pokladní blok, obal), rozhodující datum na lhůtu běhu reklamace je datum přijetí od kurýra nebo poštovního doručovatele. Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřebírá; doporučujeme zboží pojistit.

-Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy, se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.

-V případě reklamace Prodávající neodpovídá za ztrátu dat, respektive za škodu způsobenou ztrátou dat, která byla uložena v zařízení. Kupující si je povinen před reklamací data sám zálohovat.

3. Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží  

-Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má spotřebitel – kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel - kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit závadnou věc za nezávadnou, pokud to spotřebiteli - kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

-Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má spotřebitel - kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší spotřebiteli - kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však spotřebitel - kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má spotřebitel - kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci. 

-Prodávající poučil spotřebitele - kupujícího o jeho právech, která mu vyplývají z ust. § 622 občanského zákoníku (bod a. tohoto článku) a právech, která mu vyplývají z ust. § 623 Občanského zákoníku (bod b. tohoto článku) tak, že umístil tento Reklamační řád na příslušné podstránce elektronického obchodu Prodávajícího a spotřebitel - kupující měl možnost si jej přečíst v době před odesláním objednávky.

4. Vyřízení reklamace

Reklamace se uplatňuje osobně na výdejním místě, případně poštou na adrese Distribučního centra v Martině (viz. kontakty). Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura) a poslat vyplněný reklamační formulář.

1. V případě, že Kupující využije svého práva a vyžaduje odstranění závady Zboží opravou a v záručním listě je pro účely záručních oprav Zboží určen jiný subjekt než Prodejce, jehož místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u subjektu uvedeného v záručním listu.

2. V případě, že není možné uplatnit záruční opravu u jiného subjektu než u prodejce, zajistí záruční opravu prodejce. Prodejce v den přijetí reklamace vystaví kupujícímu doklad o přijetí reklamace zboží, ve kterém přesně označí vady zboží v souladu s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochraně spotřebitele. Po vyřízení reklamace prodejce informuje kupujícího formou dohodnutou s kupujícím.

3. Dále je Kupující oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen v dokumentaci ke Zboží, případně je sdělí Prodávající na požádání Kupujícího.

4. Reklamace včetně odstranění závady musí být vyřízeny bez zbytečného odkladu, v odůvodněných případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.

5. V situaci, kdy je Zboží třeba zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, jedná Kupující tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného obalu, které Zboží dostatečně ochrání a vyhovuje nárokům na přepravu křehkého Zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

6. V případě, že je reklamované zboží doručeno poštou nebo kurýrem, (viz. kontakty) odpovědná osoba toto zboží převezme, zkontroluje zásilku, dokumentaci (fakturu, pokladní blok, obal), rozhodující datum na lhůtu běhu reklamace je datum přijetí od kurýra nebo poštovního doručovatele.

7.Odpovědná osoba v plné míře odpovídá za sledování běhu lhůty pro reklamaci v souladu s příslušným ustanovením Zákona č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a bezodkladné kontaktování zákazníka o vyřízení reklamace v zákonem určené lhůtě formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného dopisu.

8. Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem dohodnutým s Kupujícím k převzetí opraveného Zboží a reklamačního protokolu, resp. bude po vzájemné dohodě zboží spolu s reklamačním protokolem doručeno Kupujícímu formou doporučené zásilky.

9.Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných poruchách a formě jejich odstranění. Bez takového protokolu není návštěva servisního technika brána v úvahu.

10. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborné manipulaci se Zbožím, tzn. zejména při:

- porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku nějaké jsou

-používání Zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží

5. Závěrečná ustanovení
- V případě jakékoli Reklamace informuje Kupující Prodávajícího o uplatnění reklamace a dohodne se s ním na nejvhodnější formě reklamačního postupu. Prodávající s přihlédnutím k povaze reklamace nabídne Kupujícímu, aby jej navštívil servisní technik a opravu poruch Zboží provedl na místě případné instalace, tzn. u Kupujícího, nebo doporučí Zboží dopravit do servisního střediska.
-Tento reklamační řád nabývá účinnosti 17. 04. 2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Při uplatňování reklamace platí ustanovení Obchodních podmínek.
Postup při reklamaci naleznete ZDE
Formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy do 14 dnů

NjY5ZTJm